Een griepje…. ik denk van wel.

26 Oct

woensdag 26 oktober 2005
Ik heb me vanmorgen ziek gemeld voor mijn werk want ik heb de laatste dagen, zoals wel vaker veel hoofdpijn, sinds vorige week vrijdag te veel botpijn en ik voel me gewoon niet goed en grieperig, kortom een algemeen gevoel van malaise.
We gaan eerst maar eens een paar dagen aankijken of het wat opknapt wanneer ik me rustig houd.
Tenslotte zijn er veel mensen met griepverschijnselen dus het gaat wel weer over.
Het is trouwens na de eerste weken van dit jaar voor het eerst dat ik me weer volledig ziek gemeld heb.

Maandag 7 november as. moet ik naar het Ikazia ziekenhuis voor het maken van een skeletstatusfoto en om bloed te laten prikken en woensdag 16 november 2005 om 10.00 uur gaan we dan weer voor de uitslag naar Rotterdam.
Gezien het vorige bericht in deze categorie erg spannend!

Nog een nieuwtje:
Simone heeft een echt huis toegewezen gekregen in de Marijkelaan hier in Dirksland. De tweeling wil allang weg van hun respectievelijke appartementjes waar ze nu wonen en willen een normaal huis met een tuintje voor en een tuintje achter en dat is nu voor Simone gelukt.
Chantal zal binnenkort ook wel aan de beurt komen maar als het even kan niet tegelijkertijd. Dat hebben we trouwens al gezegd bij de WBV Dirksland.

De Marijkelaan is een straat die parallel loopt aan de Diederik van Zierikzeelaan en dan één straat dichter naar het centrum van Dirksland. Het is een heel brede straat en de woning ziet er goed uit. Er heeft een oude vrouw gewoond en haar schoonzoon heeft altijd alles goed bijgehouden dus de tuin achter ligt er ook netjes bij.
Wel brengt de WBV Dirksland er nog centrale verwarming in aan en komende zomer worden de houten kozijnen vervangen door kunststof.
De WC en de douche zien er prima uit en er zijn door het hele huis vaste kasten, op de overloop boven zelfs een kast van 1 bij 1 meter!

Wat we nu nog moeten doen is alle posten en deuren verven en verder overal behangen en de keuken moet worden gewit want daar hing een geiser zonder rookgasafvoer dus dat is wel te zien.
Waarschijnlijk krijgt ze in de 2de week van november de sleutel.

One Response to “Een griepje…. ik denk van wel.”

  1. Simone November 13, 2005 at 5:33 pm #

    Lieve pap en mam,

    Ik heb deze week de sleutel van mijn nieuwe huisje gekregen. Een lot uit de loterij, hebben we gezegd. Zo’n huisje toegewezen krijgen. Het is ook precies het soort huisje dat ik had gehoopt te krijgen en ik ben er ontzettend blij mee, hoewel het nu even erg hectisch is. Er moeten snel keuzes gemaakt worden over behang, verf en kleuren en overal moet over nagedacht worden. Jij en ma helpen mij daar gelukkig ook bij ondanks het feit dat jij je helemaal niet goed voelt. Het is ook een week die voor jou erg spannend is. Woensdag krijg je de uitslagen van de foto’s en bloed. Het is voor mijn gevoel allemaal heel dubbel. Aan de ene kant is het voor jou en ma en ons allemaal een goede afleiding dat ik nu dit huisje heb toegewezen gekregen waardoor we onze gedachten kunnen verzetten en aan de andere kant voel ik me schuldig, omdat ik niet wil dat het een te grote belasting voor jullie wordt. Maar we nemen het zoals altijd dag voor dag en we doen het rustig aan. Heel veel sterkte deze week! Ik denk aan jou en ma en het komt allemaal goed. En bedankt ook voor alles.

    Liefs,
    Simone

Leave a Reply

