Zo knap je wat op en zo ben je weer ziek.

11 Dec

zondag 11 december 2005
Vanaf donderdag jl. ben ik me wat beter gaan voelen en kreeg ik het idee dat de bijwerkingen van de morfinepleister wel achter de rug waren. Vrijdag ben ik al wat gaan filosoferen over, terug aan het werk gaan, maar gisteren, dus zaterdag voelde ik me na het opstaan letterlijk ziek, zwak en vooral erg misselijk.
Gelijk ga je dan na of er iets vreemds is gebeurd of dat er b.v. iets mis is gegaan met de medicatie maar daar kon ik me eigenlijk niets bij voorstellen dus kan ik op dit moment maar één ding bedenken en dat is dat ik buikgriep heb.
Dit betekend dat ik nu, het terug aan het werk gaan, weer maar wat heb opgeschort.

Verder nog een nieuwtje!
Chantal heeft nu ook door de WBV Dirksland een woning toegewezen gekregen dus die gaat begin volgend jaar ook verhuizen van haar appartementje aan het Bachplantsoen naar een eensgezinswoning in Molenzicht hier in Dirksland. Het is een prachtige woning met heel veel mogelijkheden en het komt ongeveer half februari 2006 leeg dus de verfkwasten hoeven we niet echt op te bergen.

Ria, Chantal en Simone zijn gisteren in het huis van Simone volop bezig geweest. Ria haalt haar hart op aan het behangen en Chantal en Simone zijn druk bezig met schuren en verven.
Ze krijgen al steeds meer ervaring en vooral het aflakken van de deuren gaat perfect!

Leave a Reply

