"Geen bericht, goed bericht" is niet zo netjes.

22 Dec

donderdag 22 december 2005
Het is weeral een tijdje geleden dat ik wat in mijn web-log geschreven heb en jullie zullen begrijpen dat dat te maken heeft met het feit dat ik druk aan de gang ben met andere zaken.

Toch realiseer ik me dat het naar de regelmatige bezoekers van deze site niet netjes is om alleen maar iets te schrijven wanneer het wat minder gaat onder het mom van “geen bericht, goed bericht”.
Daarom excuses aan mijn regelmatige gasten!

Ik ben nu ongeveer 3 weken bezig met een bepaalde dosering pijnstilling in de vorm van morfinepleisters die ik om de 3 dagen moet vervangen en het effect hiervan op de botpijn is heel goed.
De bijwerkingen zijn inmiddels ook een heel eind verdwenen hoewel ik soms dagen heb dat ik me van het één- op het andere moment ziek en misselijk kan voelen.
Toch ben ik verschenen maandag weer begonnen met werken voor halve dagen en is er een principe afspraak dat ik na het kerstreces voor hele dagen aan de slag ga en mezelf dus volledig arbeidsgeschikt ga melden.

Om voor de kerst-periode weer naar de zaak te gaan geeft een goed gevoel, zeker om weer eens alle collega’s te spreken en bij te praten over wat er zoal de laatste tijd met me aan de hand is geweest.

In het nieuw huis van Simone wordt bij tijd en wijle nog steeds druk geklust. Dinsdag jl. is op de verdieping en de trap al vloerbedekking gelegd en we zijn nu druk bezig om de woonkamer, keuken en gang in orde te krijgen want 4 januari as. is de planning dat hier o.a. laminaat wordt gelegd dus dan behoren de plafonds en de wanden gesausd en behangen te zijn. Verder is de bedoeling dat in de woonkamer het schouwtje betimmerd wordt omdat hier een elektrische sfeerhaard in wordt aangebracht. Met de vrije dagen van het kerstreces in het veruitzicht, hopelijk voldoende conditie en anders veel karakter moet dit wel gaan lukken!!

Via deze weg wensen we in iedergeval nogmaals alle familie, vrienden en bekenden prettige en gezegende Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2006 toe.

2 Responses to “"Geen bericht, goed bericht" is niet zo netjes.”

  1. Jan-Jaap December 23, 2005 at 1:45 pm #

    Pap, dat zijn over het algemeen positieve berichten. Morgen kom ik weer naar “huis” en daar zie ik naar uit!

    Liefs,

    JJ

  2. Cor Tanis December 29, 2005 at 6:22 pm #

    Jaap, Goed te lezen dat de pijnbestrijders goed werken,
    en dat je jezelf zo goed voelt dat je weer volledig kan
    gaan werken, is zeker goed nieuws!
    Ik wens jullie ook een goede jaarwisseling toe 😛

Leave a Reply

