De vierde moeilijke dag op rij

21 Oct

Het is nu zaterdagmiddag 21 oktober en ik ben sinds woensdag niet echt meer in staat geweest om de PC aan te zetten. Vandaag lijkt het iets beter te gaan!? Woensdag jl. voelde ik me ‘s morgens voor het vertrek naar het ziekenhuis al moe en slap. Ik slaap ‘s nachts wel maar lig niet ontspannen. Donderdag met de toediening van de Velcade bij de dokter al aangegeven wat de klachten zijn. Of ze nu veroorzaakt worden door de Dexamethasone of de Velcade is niet duidelijk. Ik ben eigenlijk tot niets in staat alleen ‘s middags gaat het soms wat beter. Ik probeer wel zoveel en zo goed als mogelijk te eten en te drinken. Aangezien de eerste paar dagen zo goed gingen had ik er wel vertrouwen in maar op dit moment weet ik het niet zo.

Ik probeer soms wel voor kortere of langere tijd wat te lezen en dat ontspant wel.

Hoop dat ik binnenkort wat betere berichten heb!!

7 Responses to “De vierde moeilijke dag op rij”

  1. lut October 21, 2006 at 9:41 pm #

    Goeie moed Jaap ! Blijkbaar doet de medicatie al haar werk,dus hou er maar je vertrouwen in. Van anderen hoor ik dat de vermoeidheid bij Velcade wel ferm kan doorwegen, dus je bent niet de enige met zo’n klachten. Tijdens de behandeling dronk ik altijd minimum anderhalve liter water, kwestie van de nieren goed te spoelen.
    Je doet goed je best lees ik, dus meer hoeft dat niet te zijn. Je bent een voorbeeldige patiënt, houden zo !
    WE DUIMEN MEE VOOR JOU JAAP !
    Liefs,
    Luc en Lut

  2. Mieke October 22, 2006 at 10:58 am #

    Steun je ook en leef erg mee. Hopelijk blijft het houdbaar. Hoeveel maal moet je nog gaan of is het nu even voorbij ?
    Wens je het beste.
    Mieke

  3. Marius October 22, 2006 at 11:24 am #

    Ik dacht al aan even iets meer vermoeidheid, laat het maar toe. Er is geen reden het vertrouwen niet te verliezen Jaap. Veel goeds, ik denk aan je – Marius

  4. Jan-Jaap October 22, 2006 at 11:49 am #

    Lieve pap,

    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee…

    Deze week kom ik uiteraard weer naar Dirksland.

    Groetjes,

    Jan-Jaap

  5. Frans October 22, 2006 at 4:05 pm #

    Moed en vertrouwen toegewenst, Jaap!
    En een stevige handdruk.

    Groeten, Gré en Frans

  6. Janny October 22, 2006 at 6:49 pm #

    Lieve Jaap. Probeer vooral tóch positief te blijven. Het zal niet makkelijk zijn, als jij je zo ziek en moe voelt. Je gevoel hierover zal vaak heen en weer geslingerd worden, maar blijf vertrouwen.
    Veel Geestkracht!!!!
    Liefs van Thijs en Janny.

  7. Cor Tanis October 23, 2006 at 6:49 pm #

    Beste Jaap en Ria,
    Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat
    Jaap!!
    Hartelijke groet Cor.

Leave a Reply

