Stapje achteruit……. stapje vooruit; bedankt!!

1 Nov

Vanmorgen in het kader van de PAD-kuur begonnen met een nieuw, en laatste blokje Dexamethason van 4 dagen en dat had direct als gevolg dat ik me angstig, bibberig en onzeker ben gaan voelen.

Na de middag een halve Temesta® ingenomen. De Oxynorm heb ik althans voor de pijn nog steeds niet nodig.

Vanmiddag na een uurtje slaap voelde ik me een stuk beter a.g.v. de halve Temesta® maar volgens Ria zag ik er nog steeds niet goed uit; waarschijnlijk a.g.v. de Dexamethason. Het belangrijkst is dan toch dat “het tussen de oren wel goed zit”.

Morgenmiddag gaan we in de Daniel den Hoed om 13.45 uur bloedprikken en een half uur later naar de hematoloog om even bij te praten. We gaan weer met de taxi, lekker makkelijk en geen zorg.

Ria “Ouddorp” is vanmiddag een poosje geweest; was wel even gezellig en weer wat anders. Je hoort weer eens wat en het leidt af. Christa, bedankt “for the cookies”!!

Janny, sorry dat ik me van jouw bezoek van vorige week zo weinig herinner maar ik weet zeker dat het goed geweest is, zij het dan misschien niet bewust voor mij maar dan wel voor Ria!!

Er zijn op m’n laatste web-logs, mede doordat Marius Nuy een hint en een hart onder de riem heeft gegeven een paar fijne reacties gegeven!!

Zeker ook de overige regelmatige reacties van o.a. Jan-Jaap, Peter en Marijke, Cor, Janny en Thijs, Lut en Luc, Frans en Gré Span, Karin, Jan & Clemie, Mieke Janssens en “last but not least” Megin vinden we erg fijn en hartverwarmend. De overige kids, vrienden en bekenden en mensen “uit de kerk en daarbuiten” welke op diverse manieren persoonlijk hebben gereageerd willen we heel erg hartelijk danken. Wij begrijpen en weten hoe ieder voor zich hier met ons mee om wil gaan en zo is het goed.

Hij Die de Schepper is over hemel en aarde zal alles goed maken en ons steunen en sterken waar dat nodig zal blijken. Hij is Liefde en maakt alles goed; “Sans Rancune”!!

Verschillende van jullie zal ik de komende tijd in de “rustiger periode” tot de 2de PAD-kuur die aanvangt op maandag 13 november 2006 persoonlijk of via de web-log proberen te schrijven.

One Response to “Stapje achteruit……. stapje vooruit; bedankt!!”

  1. Janny November 2, 2006 at 4:36 pm #

    Lieve Jaap en Ria, goed dat je er achter bent waar die innerlijke onrust vandaan komt. En het bezoek van vorige week hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Jaap, we begrijpen elkaar toch ook vaak zonder woorden. Het is vast en zeker in je onderbewustzijn blijven hangen, voor mij was het goed! Héél veel innerlijke rust, Vertrouwen vanuit de Geestkracht die altijd aanwezig is.
    Liefs van Thijs en Janny.

Leave a Reply

